מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות

1.             החזרת מוצרים וביטול עסקאות תתאפשר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "החוק") ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010 (להלן: "התקנות"). ביטול עסקה יתאפשר בהתאם להוראות האמורות בצירוף הוכחת קניה. החזר כספי יינתן לאחר החזרת המוצר, ובכפוף לחיוב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.

2.              זכות הביטול בהתאם לתקנות לא חלה על גז, כהגדרתו בחוק ההסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה), התשמ"ט-1989.

משלוח הודעת ביטול

3.              הלקוח רשאי לבטל עסקה ע"י מתן הודעת ביטול כמוגדר בהוראות החוק, בדרכים הבאות:

     3.1            בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected];

     3.2            בשיחה טלפונית לנציג האתר או החברה המפעילה, בטלפון שמספרו: 054-2911356

     3.3            באמצעות שליחת טופס בקשה לביטול עסקה בעמוד ״ביטול עסקאות״

4.              ביטול העסקה אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת המוצרים על ידי הלקוח או 14 (ארבעה עשר) יום מיום קבלת טופס גילוי (לפי המאוחר מביניהם). פרק זמן זה מוגדר כתקופת הביטול (להלן: "תקופת הביטול"). בהודעת הביטול יש לציין שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון לשם זיהוי העסקה.

5.              צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק (מגיל 65 ומעלה) או עולה חדש, זכאי לבטל עסקת מכר מרחוק בתוך 4 חודשים מיום עשיית ההסכם, מיום מסירת המוצרים או מיום קבלת הפרטים הקבועים בסעיף 14(ד) לחוק, והכל בהתאם לתנאים הקבועים בחוק.

קבלת החזר כספי

6.              היה ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, יבקש הלקוח לבטל את העסקה, וכל עוד ניתנה הודעה ביטול בתוך תקופת הביטול, קבלת החזר כספי תהיה כרוכה בכך שהלקוח יחזיר לחברה המפעילה את המוצרים על חשבונו. יש לצרף להחזרה את חשבונית הקנייה המקורית שנשלחה אל הלקוח יחד עם ההזמנה.

7.              לשם ביצוע ההחזרה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר ו/או החברה המפעילה איסוף מביתו של המוצרים שאותם רוצה להחזיר. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ"ל. החזרת המוצרים יכולה להיעשות גם במרכזים הלוגיסטיים של החברה המפעילה ברמלה וקריית אתא, בכפוף להצגת החשבונית בגין ההזמנה.

8.              רק לאחר קבלת המוצרים בחזרה תזכה החברה המפעילה את הלקוח בהחזר כספי המחושב לפי הסכום אותו שילם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כל שהיא, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום העסקה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (להלן: "דמי ביטול"). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע"י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל.

9.              במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצרים שסופקו או עקב אי התאמה בין המוצרים שסופקו לבין תיאורם באתר, יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור המוצרים הנ"ל באותה עסקה. זיכוי אמצעי התשלום יהיה בגובה מלא (100% החזר כספי) של סך התמורה אשר נגבתה מהלקוח עבור אותם מוצרים. לחלופין, יוכל הלקוח לבחור להזמין מוצרים זהים או אחרים במקום המוצרים שהזמנתם בוטלה. במקרה זה, ישלח האתר או החברה את המוצרים החלופיים ללקוח ללא תשלום נוסף (איסוף עצמי אפשרי גם במקרה זה). זיכוי אמצעי התשלום מותנה בכך שהלקוח יחזיר את המוצרים לחברה המפעילה לשם בדיקת הפגם או התקלה שגרמה לאי ההתאמה. מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר בונוס, מוצר במתנה וכו', ואשר יוחזר ע"י הלקוח לחברה המפעילה, לא יינתן יזכה את הלקוח בהחזר כספי מכל סוג שהוא.

ביטול הזמנה על-ידי האתר ו/או החברה המפעילה

10.            החברה המפעילה רשאית לבטל על-פי שיקול דעתה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.

11.            הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע"י נציג האתר. האתר ו/או החברה המפעילה לא יחייבו את הלקוח עבור ביצוע הזמנה זו שבוטלה, ובאם כבר חויב הלקוח עבור הזמנה זו יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור הזמנה זו במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).

12.            לקוח, שלא חויב עבור הזמנה שבוטלה ע"י החברה המפעילה, או שכבר הושב לו כספו בגין חיוב שבוצע, לא יהיה רשאי לטעון כל טענה ו/או לדרוש כל דרישה ו/או לתבוע כל תביעה מהאתר ו/או מהחברה המפעילה בגין ביטול ההזמנה שבנדון.