מתכננים על האש ונגמר הגז? הזמנת בלוני גז מעולם לא היתה קלה יותר!

ימי הקיץ כבר איתנו וזה זמן נהדר לצאת בערבים הנעימים לחצר ולמרפסת, להדליק את המנגל על גז שקניתם ולארח חברים על כוס יין, בירה וארוחה בשרית טובה. ובוודאי ידוע לכם שכמו כל מקור אנרגיה גם הגז הולך ונגמר עם השימוש, ויהיה צורך להחליף לבלון חדש. אז בשורות הבאות נסביר לכם שהזמנה של בלון גז למנגל מעולם לא הייתה קלה, נוחה ופשוטה יותר.

הזמנת גז- מקור האנרגיה החדש ל – “על האש”

האמת היא שלקרוא לגז מקור אנרגיה “חדש” זו מעט הגזמה. כבר כמה עשורים ידוע שגז פחממני הוא מקור אנרגיה הרבה יותר ירוק לסביבה בהשוואה לשריפת דלקים לצורך ייצור של חשמל, והמשק בהחלט מתקדם בכיוון. גם בשוק הפרטי ניכרים הרבה שינויים ואחד מהם הוא המעבר למנגל על גז, שבפירוש יותר ידידותי לסביבה מאשר שריפה של פחמים. הגז לא מצריך כריתה של עצים רק לצורך ייצור פחם, הוא אינו יוצר מפגע סביבתי של עשן שחור, ואינו מחניק את המנגליסט והאורחים שלו. יתר על כן, עם מנגל על גז לא צריך לעבוד קשה ולנפנף, להזיע מול השמש ההולכת ושוקעת על המרפסת, כשכל העשן השחור נדבק לעור ולזיעה. ואם לא די בכך, עם המנגלים האלה גם אפשר לשלוט בצורה מדויקת באש ולהגיע לתוצאות צלייה מדויקות, בדיוק כפי שאוהבים. אבל בחיים אין טוב בלי רע, וברור שגם בלון הגז למנגל נגמר בסופו של דבר. מצד שני, היום אפשר להזמין בלונים חדשים ממש בקלות.

הזמנת גז- שלא ייגמר לעולם…

קודם כל, אם אתם ממש חרדים מכך שייגמר לכם הגז באמצע המנגל, אפשר להתנהל בצורה חכמה. למשל, אפשר לחבר את המנגל לבלון המרכזי של הבית, של 12 או 48 ק”ג, אם כי בסופו של דבר גם אלו נגמרים והחיסרון שלהם טמון באפס ניידות עם המנגל. לעומת זאת, בלונים של 5 ק”ג אמנם נגמרים מהר יותר אבל בהחלט נותנים שעות טובות של עבודה, כמה וכמה פעמים של אירוח וארוחה בשרית לפני שמחליפים. אם אתם ממש לא רוצים להיות לרגע אחד בלי גז, פשוט הזמינו מראש 2 בלונים כאלו, או בלון אחד של 5 ק”ג ואחד של 2.5 ק”ג. כך, כאשר הבלון הראשון נגמר השני נכנס לפעולה, ואתם מזמינים בקלות בלון חדש במקום הישן.

ציוד למנגל והזמנת גז- הכי קל שיש

כאמור, אחד “השדרוגים” של השנים האחרונות הוא הקלות והפשטות של הזמנת בלון חדש. בעבר הייתם צריכים ללכת לחנויות המבצעות החלפות בלונים (רק של חברה כזו או אחרת), או שהייתם צריכים לנסוע עם הבלון לספקית הגז למילוי. שתי האפשרויות היו מאוד מטריחות ומסורבלות. אבל היום, עם אתרים כמו של חברתנו, המתמחים בכל הקשור למנגל וציוד למנגל, החיים הפכו לפשוטים הרבה יותר בהזמנת בלוני גז.

באתר שלנו, כל מה שצריך לעשות הוא רק למלא את הפרטים שלכם בטופס, כמו כתובת, מספר טלפון וכדומה, והמשלוח של הבלון החדש כבר יתואם אתכם. השירות נעשה במהירות רבה, בלי אותיות קטנות ועיכובים מיותרים, כאשר הבלון מגיע ישירות אליכם הביתה. כמובן שאפשר להזמין את הבלון גם דרך הטלפון מאיתנו, אך בכל מקרה אין צורך לצאת מהבית בשביל לקבל בלון חדש. אם לא די בכך, תוכלו להזמין ביחד עם הבלון בעלויות משתלמות גם ווסת, ברז וצינור למנגל – במידה והציוד שלכם כבר נשחק, ואם תרצו גם נשלח אליכם טכנאי לחיבור מקצועי ותקני. כל זאת לצד מגוון רחב של אביזרים למנגל שישדרגו את חוויית הצלייה שלכם, החל בסכינים ומזלגות, ועד לסט אביזרים שלם.

 

כתיבת תגובה