ערכת חיבור למנגל לקראת ל”ג בעומר – הדרך הקלה להיות מוכנים

לקראת ל”ג בעומר הילדים אוספים קרשים ועצים, ואילו המבוגרים מתחילים לתכנן את ארוחת הבשרים. אם בעבר המנגל היה מבוסס אך ורק על פעמים, הרי שכיום הרוח נושבת לכיוון הגז, שכן מנגל על גז מעניק חוויית צלייה הרבה יותר נוחה, קלה ולא מלכלכת. אם גם אתם בעניין, אל תשכחו לקנות עם הבלונים ערכת חיבור למנגל כדי שתהיו מוכנים לחג.

למה צריך ערכת חיבור למנגל?

קודם כל, את המנגל ניתן כמובן לחבר לבלונים הסטנדרטיים והגדולים של הבית, כלומר לבלונים מסוג 12 ק”ג או 48 ק”ג. יחד עם זאת, רבים בוחרים ובצדק בהזמנת בלון גז קטן יותר של 5 ק”ג או 2.5 ק”ג, אשר ישמשו ספציפית למנגל. היתרון של בלונים אלו טמון בהיותם קלי משקל, קטנים וקומפקטיים יחסית ונוחים לניוד. לכן, באמצעותם אפשר לשנות בקלות את המיקום של המנגל, למשל להעביר אותו בערב ל”ג בעומר לאמצע החצר למקום שבו כיף ונוח לארח תחת כיפת השמיים – כיאה לחג. בנוסף, אחרי שגומרים להשתמש במנגל אפשר בקלות לאפסן את הבלון, שממש לא תופס הרבה נפח, לצד המנגל או מתחתיו או בכל מקום מוגן אחר מקרינת שמש ישירה, מגע ילדים ופגעי מזג אוויר אחרים.

יחד עם זאת, ברור שאת הבלונים האלו צריך לחבר אל המנגל, וכאן נכנסת הערכה לתמונה. מצד אחד החיבור של הערכה פשוט יחסית, אך מצד שני חשוב לזכור שעל פי הנחיות הבטיחות את ההתקנה צריך לבצע טכנאי גז עם תעודה בתוקף. הסיבה לכך היא שלמרות פשטות ההתקנה, כבר היו מקרים של התקנות חובבניות שהובילו לדליפות ולאסונות, ומכאן ההנחיות. ולמרות זאת, יש אנשים רבים שמחליטים לבצע את ההתקנה בעצמם. בכל מקרה, חשוב שתדעו שאם תרצו תוכלו להזמין טכנאי גז מאיתנו שיגיע עם הערכה ו/או הבלונים החדשים או להחלפה, שיבצע עבורכם את ההתקנה על הצד הבטוח ביותר.

הערכה עצמה כוללת שלושה מרכיבים בסיסיים. הראשון הוא ווסת של 30 מיליבר – הלחץ התקני עבור גריל גז. הווסת דואג לכך שהלחץ שמגיע מהבלון אל המנגל יהיה נכון ומדויק תמיד. הפריט השני הוא צינור באורך 2 מטרים, המחבר בין הבלון ובין המנגל עצמו. זאת, בהתאם לתקני הבטיחות הקובעים שהמרחק של הגריל מהבלון צריך להיות 2 מטרים ומעלה. הפריט השלישי הוא שני חבקים, האחד מתיישב על קצה הצינור המחובר לווסת (שמתחבר בהברגה אל ראש בלון הגז), והשני מתיישב על הקצה המחובר למנגל עצמו. תפקיד החבקים הוא להבטיח שלא יהיו דליפות גז בנקודות החיבור.

להזמין ערכת חיבור למנגל בקלות

דרך האתר של חברתנו תוכלו להזמין בקלות ובבטחה ערכת חיבור למנגל, המתאימה לכל סוגי הגרילים וגם לטאבון גז, פטריית חימום, כירת גז וכיוצא בזאת, אליה ניתן לחבר גם בלוני 5 ק”ג וגם בלוני 2.5 ק”ג. את האתר הקמנו במיוחד עבור חובבי המנגל בישראל, על מנת לספק להם את מיטב הציוד והמוצרים שיהפכו את חוויית הצלייה לטובה ככל האפשר. על כן, לצד ערכת חיבור למנגל תוכלו להזמין בקלות ישירות דרך האתר עוד שורה ארוכה של מוצרי איכות שבחרנו בקפידה.

בין היתר ניתן להזמין מברשת דו ראשית חזקה במיוחד עם ראשי ניקוי מנירוסטה, מזלג ברביקיו גדול ואיכותי לבשר, סכין עם ידית אחיזה מפוליווד, מלקחיים נירוסטה, סט כלים למנגל הכולל גם סינר, כפפה מבודדת, פלפלייה, מלחייה והופכן, מתקן צלייה לעוף, ירקות, בשרים ודגים, ועוד.

כתיבת תגובה