צריכים הזמנת בלון גז דחוף? הזמנה קלה, פשוטה ובטוחה און ליין

אם יש לכם מנגל על גז או פשוט גזיה שאתם יוצאים איתה לטיולים בשטח, בוודאי מוכרת לכם הסיטואציה שבה הגז הולך ואוזל. אם הוא נגמר – בעיה. ואם עדיין לא נגמר – תמיד יש דאגה מתי הוא יסתיים. אז בשביל להפוך לכם את החיים להרבה יותר פשוטים וקלים הוקם האתר שלנו, המציע מכירת בלוני גז – החלפה, רכישה ומילוי. זאת, בצורה הכי קלה ופשוטה שאפשר לבקש.

מכירת בלוני גז – הקיץ מתקרב ואיתו המנגל

בטח שמתם לב שהימים הולכים ומתחממים, החצר של הבית הופכת ליותר ירוקה ומלבלבת, והרבה נעים לשבת בחוץ. אז כן, האביב כבר איתנו והקיץ מתקרב עם כל החגים והמועדים שכל כך כיף לארח בהם לארוחה בשרית – פסח, יום העצמאות, שבועות וכדומה. אז המנגל שלכם עומד לעבוד בקיץ שעות נוספות, ואם אתם עובדים עם בלון של 5 קילו או 2.5 קילו גז, בוודאי ידוע לכם שהם לא יחזיקו לנצח. ובמקום שתצטרכו לדאוג לפרוצדורה שגם לוקחת זמן להחלפת הבלון, רק נכנסים לאתר שלנו.

באתר תוכלו להזמין בלון חדש או החלפה של בלון חדש בכמה קליקים על העכבר. רק בוחרים את השירות הרצוי, מכניסים את הפרטים, וזהו – הבלון כבר יוצא בדרך אליכם. שימו לב שאתם גם נהנים ממחירים אטרקטיביים וממבצעים מעולים. למשל, אם תזמינו מאיתנו בלון גז 5 קילו תשלמו נכון להיום רק 375 ₪ והמשלוח לגמרי בחינם! אם לא די בכך, מי שמזמין שני מיכלים נהנה מהנחה משמעותית ומשלם רק 620 ₪ על שניהם.

אגב, אם זו ההזמנה הראשונה של בלונים עליכם להוסיף ערכת חיבור, שגם אותה ניתן להזמין במהירות ובקלות דרך האתר שלנו, בעלות של 99 ₪ בלבד. יחד עם זאת, שימו לב שהמשלוח אינו כולל שירות טכנאי להתקנה – פעולה חד פעמית שכדאי לבצע אותה עם איש מקצוע. בכל מקרה, מכאן והלאה כשהבלונים נגמרים תוכלו להזמין אותנו דרך האתר ובשיא הקלות, כדי שנחליף את הבלונים בעלויות אטרקטיביות – רק 150 ₪ להחלפה. יש לציין כי המחירים לבלונים של 2.5 קילו הינם נמוכים יותר.

ולבסוף בענייני המנגל, אם אתם כבר מבצעים הזמנה קלה ומהירה דרך האתר שלנו, זכרו שהקמנו אותו כדי לתת מענה איכותי לכל חוויית הצלייה. יש לנו מוצרים ואביזרים מובחרים כמו מלקחיים, מזלגות, מתקן לצליית עוף, דגים וירקות, רשת צלייה לדגים, סט כלים למנגל הכולל סינר, פנס סולארי עם פאנל, מברשת דו ראשית לניקוי המנגל, ווסת גז ועוד. בכל מקרה, בתור חברת גז מובילה וכאתר המתמחה בכל הקשור למנגל, תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם בלונים תקינים, מלאים ובטוחים, ואת הציוד הטוב ביותר בתחום.

להזמין בקלות גם גז בלונים לגזיות

עכשיו כשהימים הגשומים והקרים נגמרו, זהו הזמן שעם ישראל יוצא אל הטבע לטיול (וכמובן למנגל), לפיקניקים וקמפינג. כמובן שהגזיות וחוויית הבישול מהוות חלק בלתי נפרד מהחוויה, ולשם כך תוכלו להזמין מאיתנו בשיא הקלות בלונים מכל הגדלים. למשל, אם אתם מקצוענים שיורדים לשטח עם כירת שדה תוכלו כאמור להזמין מאיתנו בלוני 2.5 ו- 5 קילו. ואם אתם בענייני הגזיות תוכלו להזמין בכמה קליקים בלון 220 גרם לכירה ניידת, בלון ניקוב 190 גרם, בלון הברגה 230 או 450 גרם, ועוד.

כמו כן תוכלו להזמין גזיות שטח מסוגי שונים כגון גזיה אלפינית אלקטרונית, גזיית שטח עמידה לרוח, כירת שדה למיכל שסתום, כירת גז ניידת ועוד. זאת לצד ציוד מגוון ואיכותי לשיפור חוויית השהייה בשטח כמו מחצלות, עגלת נשיאה, ערכת קפה מלאה בכל טוב, ערסל זוגי, יחיד וישיבה, צידניות בשלל גדלים, צילייה בגודל משפחתי מבד לייקרה לחוף הים, ועוד.

כתיבת תגובה