חג פסח מתקרב! אלו הכלים שכדאי לכם לחדש לקראת החג

חג הפסח כבר ממש בפתח וכולנו מתחדשים בכלים שימושיים ומהודרים לבית, החל במטבח ועד לחדר הרחצה. כאשר אתם מזמינים ברשת כלים לפסח אל תשכחו גם את גריל הגז האהוב, שבוודאי יעבוד שעות נוספות בחג. אכן, את שעות הצלייה והבילוי בחצר או במרפסת יהיה הרבה יותר נחמד לעשות עם עוד כמה כלים שישדרגו את החוויה. בין אם מדובר בפינוק לעצמכם, במתנה לחבר או לבן משפחה חובב מנגל, הנה כמה המלצות לכלים למנגל שכדאי לחדש לקראת חג החירות.

רשתות

לקראת הפסח עולה סוגיית הכשרת הרשת שעליה צולים לאורך השנה שלל מטעמים, כולל כאלו המכילים חמץ. הלכות הכשרת המנגל מדגישות במיוחד את הרשת ואת הצורך ללבנה בליבון חמור, מה שלא כולם יכולים לעשות. לכן, גם למען שמירת הכשרות, גם למען האורחים שלכם שמקפידים בהלכות החג, וגם בשביל לחדש את המנגל, כדאי להזמין מאיתנו רשת חדשה ופונקציונלית לצלייה בגריל. מדובר ברשת איכותית המיועדת לצלייה במנגל אך גם תשמש היטב בגריל או במעשנה, שעליה ניתן לצלות בשר, דגים ושלל מוצרים חתוכים. ואם אתם או מי שמקבלים את המתנה חובבים מושבעים של דגים, אולי כדאי להזמין רשת ייעודית לצליית דגים שגם היא מתאימה למנגל, למעשנה או לגריל.

כלים חדשים למנגל

אין ספק שהכלים המשמשים במנגל עושים הבדל גדול בחוויית הצלייה. אז פסח הוא זמן טוב להתחדש עם כלים איכותיים במיוחד, למשל מזלג ברביקיו ארוך לנעיצה בנתחים בעת פריסתם בצורה נוחה וקלה. למזלג יש ידית אחיזה ארוכה ונוחה העשויה מחומר עמיד בפני מים (ולכן ניתן לשטיפה במדיח) בשם POLYWOOD. החומר אינו צובר בקטריות ואינו נשחק כמו ידיות מעץ אך נראה כמו ידית עץ לכל דבר. ולמי שרוצה לחדש את הסט כולו, אפשר להזמין מאיתנו סט כלים שלם למנגל הכולל מזלג לברביקיו, מלקחיים, כפפה מבודדת, הופכן, מלחייה ופלפלייה, ואפילו סינר מהודר. כל אלו מגיעים בתוך ערכה נאה ומסודרת עם כיסים לכל כלי, שאותה אפשר לשאת אל החצר ובעצם לכל מקום שבו אתם ממנגלים.

מתקן ייעודי לצלייה

מתקן זה עשוי כמו מרבית המוצרים שלנו למנגל מנירוסטה עמידה ואיכותית. נירוסטה היא סגסוגת של ברזל וכרום שלא רק נראית יפה אלא גם שומרת על מראה מהודר לתקופה ארוכה מבלי להחליד. מתקן הצלייה המיוחד הזה מתאים להכנה של דגים, בשר, עוף וירקות, עם בסיס מרובע שגם משמש בתור ווק להקפצת מזון. בנוסף, הוא מגיע עם כוסית המיועדת להוספת נוזלים כמו יין, בירה ומרינדה בטעמים האהובים עליכם.

כלים ומתקנים נוספים

מלבד האמור לעיל יש עוד כמה כלים שבהחלט יכולים לחדש ולשדרג את החוויה. קודם כל, ברוח ניקיונות החג תוכלו להזמין מאיתנו מברשת דו ראשית לניקוי מנגל גז. מדובר במברשת חזקה במיוחד בעלת שני ראשי ניקוי עם סיבי נירוסטה איכותית. הסיבים החזקים והאיכותיים הללו יאפשרו לנקות את רשתות הגריל בנוחות וביעילות, וישרתו אתכם לתקופה ארוכה. עוד אפשרות מאירת עיניים היא להזמין פנס סולארי עם פאנל 50W. מדובר בפנס הצפה מוגן מים עבור הגינה שגם מתאים כמובן לקמפינג ומגיע עם שלט. כך, בכל מקום שמגיעים אליו בשטח או בלי חיבור חשמל, הפנס הטעון ייתן תאורה בהירה וחזקה במשך 15 שעות רצופות.

ולא לשכוח לחדש את הבלונים!

כאשר אתם משדרגים את חווית הצלייה לקראת ארוחות החג אל תשכחו גם את החלפת הבלונים כדי שלא תתקעו בלי גז. דרך הטלפון והאתר של חברתנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות בלונים לגריל גז של 2.5 ו- 5 ק”ג. את הבלונים נביא אליכם הביתה תוך 4 ימי עסקים לכל היותר במחיר נוח ומשתלם. אנחנו עומדים לרשותכם. שיהיה בתיאבון וחג טעים ושמח!

כתיבת תגובה