You are currently viewing מתכוננים ליום העצמאות ומזמינים בלון גז למנגל מראש

מתכוננים ליום העצמאות ומזמינים בלון גז למנגל מראש

יום העצמאות תיכף מגיע ואתם מתכננים לעשות על האש בחצר, בפארק או בטבע? כדאי שלצד בשר, אוכל וכסאות תזמינו מראש למנגל בלון גז. דרך האתר של אלקטרה Power אפשר לעשות את זה אונליין.

מסורת המנגל ביום העצמאות

כולנו גדלנו על מסורת של על האש ביום העצמאות. מקורה של המסורת בשנות ה-50, כאשר ארגוני נוער החלו לקיים ערבי ריקודים ופיקניקים בטבע ביום העצמאות, בהם מנגל הפך לחלק בלתי נפרד. בשנות ה-70 וה-80 המסורת של עריכת מנגל הפכה למנהג משפחתי שהלך והתפשט בכל הארץ ובכל שכבות האוכלוסייה.

כיום מנגל הפך לחלק בלתי נפרד מחגיגות יום העצמאות עבור רוב הישראלים, והוא מתקיים בפארקים, בטבע, בחצרות בתים ובמרפסות. וכמובן, את יום העצמאות מקובל לחגוג יחד עם חברים ומשפחה, כאשר מזג האוויר הנעים בעונה הופך אותו למועד אידאלי לפיקניקים בחוץ ובטבע. אין פלא שהמנגל נעשה לפתרון מושלם לחגיגות בעונה, והוא עונה גם להעדפות החיך הישראלי.

יחד עם זאת, אם בעבר היה מקובל לעשות מנגל על גריל פחמים פשוט, הרי שכיום עם עליית רמת החיים, רבים בוחרים לעבור למנגל על גז. אכן, מנגל גז הרבה יותר מקצועי, הרבה פחות מלכלך ופשוט לניקוי, הרבה יותר קל להדלקה ותפעול, ויש לו בקרה על מידת החום ופיזור אחיד של החום.

הזמינו מראש בלון גז למנגל

אם אתם מתכננים לעשות על האש ביום העצמאות ואתם צריכים בלון גז למנגל, חשוב שתזמינו את הבלון מראש ולא תחכו לרגע האחרון. על ידי הזמנה מראש תמנעו ממצב שלא תוכלו להשיג בזמן את בלון הגז הנחוץ לכם.

דאגו לבחור בלון גז בגודל שנוח לכם לשאת, ושמתאים לצורכי המנגל שלכם, לכמות הבשר שיש לצלות ומשך השימוש במנגל. זכרו שעדיף שתגמרו את הערב עם עודף גז בבלון מאשר להיפך, שבלון הגז יתרוקן לכם חלילה באמצע המנגל.

את בלון הגז חשוב לקנות מספק מורשה ואמין, המציע מחיר הוגן ומספק את שירותיו באזור מגוריכם. וכמובן, אם אפשר חפשו ספק שניתן להזמין ממנו את הבלון אונליין ולקבלו עם משלוח עד הבית, מה שיחסוך לכם לא מעט טרחה.

הזמנת בלוני גז למנגל בכל מקום בארץ

אנו בחברת אלקטרה Power מספקים למנגל בלון גז 5 ק”ג ובלון גז 2.5 קילו, וגם מחליפים בלוני גז ריקים במלאים. חברתנו הפועלת בתחום הגז כבר מעל לשבעה עשורים, מאפשרת לכל אחד בבטחה, בקלות ובמהירות לבצע הזמנת בלון גז אונליין דרך האתר שלנו, עם משלוח עד הבית בחינם. את בלוני הגז ניתן לקבל לכל כתובת מבוקשת מצפון ועד דרום.
כאמור, ניתן להזמין מאתנו בלון גז 5 קילו שמתאים לגריל גז, ובלון גז 2.5 קילו שמתאים לגריל וכירת גז. במידת הצורך ניתן להזמין דרך האתר גם ערכת חיבור הכוללת צינור, ווסת וחבקים, ומי שרוצה יכול להזמין בנפרד חיבור ראשוני של הבלון לגריל על ידי טכנאי מטעמנו.

אנו גם מחליפים בלוני גז ריקים למנגל במשקל של 5 ו- 2.5 קילו, וזאת אם הבלונים שלמים, אינם חלודים או פגומים, ותוקפם לא עולה על שמונה שנים. את התאריך תוכלו למצוא מוטבע בתחתית הבלון.
בלון הגז שהזמנתם אונליין יגיע לביתכם עד חמישה ימי עסקים, החל מיום שאחרי ביצוע ההזמנה. שימו לב! אנו מציעים מחיר מיוחד למי שמזמין שני בלוני גז.