You are currently viewing בלון גז 5 ק”ג – הגודל האידיאלי למנגל הביתי שלכם

בלון גז 5 ק”ג – הגודל האידיאלי למנגל הביתי שלכם

אל המנגל הביתי שלכם אפשר לחבר בלונים מגדלים שונים, ואחד מהם הוא בלון גז 5 ק”ג. כמובן שלכל גודל של בלון יש את המאפיינים ואת היתרונות שלו, אך בשורות הבאות נתמקד בבלון 5 ק”ג ונסביר מדוע מבחינות מסוימות הוא הבחירה האידיאלית.

היתרון המרכזי של בלון גז 5 ק”ג – ניידות ונוחות

אתם בוודאי יודעים שאת המנגל הביתי אפשר לחבר גם לבלון גז 12 ק”ג, או לחילופין אל בלוני גז 48 ק”ג המשרתים לרוב מספר דירות. וכידוע, מדובר בבלונים המשרתים בו זמנית את כל צרכני הגז בדירה. לעומתם, בלון גז 5 ק”ג מפגין את היתרון של ניידות ונוחות. אכן, מדובר בבלון קל בהרבה ובעל ממדים קטנים יחסית, מה שמאפשר להזיז אותו ממקום למקום. אז מהו היתרון המתקבל?

היתרון הוא שאינכם צריכים להעמיד את המנגל רק בנקודה אחת קבועה. מאחר שאת הבלון ניתן להזיז ממקום למקום די בקלות, אפשר לנייד איתו גם את המנגל. למשל, אם יש יום קיץ נעים שרוצים ליהנות בו מצילו של עץ בחצר, אפשר לצאת מהמרפסת. או למשל, אפשר להעמיד את המנגל מתחת לפרגולה, במרפסת עצמה או באזור ללא קירוי בחצר ביום נעים ומעונן. במילים אחרות, אפשר לגוון את המקומות שבהם אתם מכינים את ארוחת הבשרים, ולנצל בצורה טובה יותר את המרפסת ואת חצר הבית.

יתרה מכך, הממדים הקטנים יחסית והמשקל הנמוך של בלון גז 5 ק”ג, מקלים על האחסון. כאשר לא משתמשים במנגל, ניתן כמובן להעמיד את הבלון לידו, אבל אפשר גם לאפסן אותו לתקופה ארוכה במחסן, בתנאים מתאימים. ובכל מקרה, הוא אינו תופס מקום משמעותי במרפסת או במחסן. אגב, אם אתם יוצאים לטיולים בשטח, ויש לכם רכב מסחרי או ג’יפ, אפשר בהחלט לקחת את בלון הגז לבישולים בשטח. למשל, ניתן לחברו לכירת שדה ואפילו לקחת את המנגל אתכם לטבע.

אבל מה עם זמן העבודה?

ראשית, נדגיש כי קיימים גם בלונים יותר קטנים שמתאימים למנגל על גז, ובעיקר הכוונה היא לבלון גז 2.5 ק”ג. אם נתייחס שוב אל היתרונות של משקל, נוחות, ניידות ואפסון, נראה כי הבלון הזה אפילו קומפקטי וקל יותר מאשר בלון גז 5 ק”ג. יחד עם זאת, ישראלים רבים סבורים כי דווקא בלון גז 5 ק”ג הוא האידיאלי למנגל, וזאת עקב הנושא של זמן העבודה.

בהקשר הזה, צריך לקחת בחשבון שגריל גז ביתי צורך בממוצע בין מאתיים חמישים לארבע מאות גרם גז בשעה. זה אומר שבלון גז של 2.5 ק”ג ייתן בממוצע בין שש לעשר שעות עבודה. אמנם, גם זו תפוקה יפה שמתאימה לכמה וכמה ארוחות בשרים, אך מי שמעדיף להחליף את הבלון בתדירות יותר נמוכה יבחר לרוב בבלון גז 5 ק”ג. הבלונים האלו כבר נותנים בממוצע בין שתיים עשרה לעשרים שעות עבודה של מנגל ביתי, וזה כבר הרבה מאוד לכל הדעות. אגב, כדאי לזכור כי כירת הצד של מנגל גז ביתי צורכת בממוצע בין מאה למאתיים גרם גז לשעה, וכאן בלון גז 5 ק”ג נותן עשרות שעות עבודה.

בשורה התחתונה, אם אתם מדליקים בכל צלייה את המנגל לחצי שעה בערך, בלון גז 5 ק”ג ייתן לכם בין עשרים לשלושים אירועים לפני שתצטרכו להחליף אותו. זה הרבה מאוד, אבל ממילא החלפת הבלון פשוטה וקלה. כל מה שצריך לעשות הוא רק לציין את פרטי ההזמנה שלכם באתר שלנו, ואנו נגיע אליכם בהקדם עם בלון או שניים חדשים.

 

כתיבת תגובה