You are currently viewing ציוד שצריך לקמפינג בקיץ עם הילדים

ציוד שצריך לקמפינג בקיץ עם הילדים

בתקופת הקיץ והחופש הגדול, רבים מהישראלים מנצלים את הזמן בשביל לעשות את מה שכולם אוהבים, כלומר לצאת לקמפינג של יום או יותר ליד נחלי הצפון, על שפת הים, בחורשה וכדומה. אין ספק כי מדובר בזמן איכות, בו הילדים יכולים לראות קצת את העולם שמחוץ למסכים, ואילו המבוגרים יכולים לתפוס קצת שקט ולהתנתק מהעומסים של היומיום. וכדי שהקמפינג יהיה מוצלח, חשוב כמובן לקחת אתכם את הציוד שייתן איכות חיים טובה גם בטבע. בשורות הבאות נביא מספר דוגמאות לציוד שכדאי שיהיה לכם, מעבר לפריטים הבסיסיים כמו כובע, קרם שיזוף וכדומה.

מבשלים בשטח? שיהיו לכם בלון וגזיה!

כפי שתוכלו לראות באתר שלנו, בלונים וגזיות לשטח הם עולם ומלואו, והבחירה תלויה בהעדפות הבישול שלכם. כך למשל, ניתן לקחת אתכם לטבע גזיה ניידת המצטיינת ביציבות גדולה על הקרקע ובקומפקטיות, המתחברת אל מיכל גז קטן ומתברג. לעומת זאת, ישנם גם ראשי גזייה המתחברים למיכלים יותר זולים, לא של הברגה אלא של ניקוב חד פעמי. היתרון של מיכלים אלו טמון במחיר, והחיסרון הוא שמרגע שחיברתם אותם לא ניתן לנתקם מהגזיה עד לתום השימוש, אז הם מאופסנים ביחד.

עוד אפשרות היא לבחור בכירות הגז המבוססות על בלונים מאורכים, שאותם ניתן לנתק כשלא מבשלים. יש אנשים המוצאים את הכירות הללו יותר יציבות ונוחות לבישול. אבל חשוב לציין שבכל הדוגמאות האלו, מיכלי הגז יחסית קטנים ומתאימים לבישולים לא ארוכים, למשל לקפה או תה ולארוחות קטנות. אם אתם מתכוונים לבשל ארוחות יותר מושקעות וממושכות, ייתכן שעדיף ללכת על בלונים של 2.5 קילו גז, ועל ראש גזייה מתאים. אלו בלונים שכבר ניתן לבשל עליהם ארוחות גדולות, ללא חשש שהגז ייגמר וללא צורך בהחלפה. הם נכנסים לכל תא מטען של כל רכב ללא בעיות מיוחדות.

ולבסוף, נציין שניתן גם לקנות ערכות קפה מלאות, הכוללות לצד המיכל והגזיה גם כוסות, פינג’ן, כלים לסוכר ולקפה, ואפילו שש בש.

ציוד נוסף לקמפינג על הילדים

עוד ציוד שחשוב לקחת הוא כמובן האוהל, וכדאי לתת עדיפות לאוהל פתיחה מהירה איכותי, שלא תתאמצו יותר מדי על הקמתו. אם תדמיינו לרגע את הפינה שלכם, בוודאי תרצו שגם תהיה בה מחצלת איכותית, ועליה מספר כסאות במאים או כיסאות נוחים יותר. כיסאות הבמאים מתקפלים לגודל קטן מאוד כך שלא תהיה בעיה לאחסן אותם בתא המטען, אך לפני שאתם מזמינים כיסאות נוחים ומפנקים, שימו לב לגודלם בעת הקיפול ולכך שהם באמת ייכנסו ברכב שלכם.

עוד ציוד שאינו קשור דווקא לילדים, הוא עגלת נשיאה לקמפינג ולים, הזוכה בשנים האחרונות לפופולאריות גדולה. מדובר בעגלה חזקה ויציבה שניתן להעמיס עליה משקלים משמעותיים, עם גלגלים גדולים היכולים לנוע על פני משטחי קרקע מגוונים. העגלה חוסכת הרבה מאמץ בהעברת תיקים וציוד מהרכב אל נקודת הישיבה שלכם ובחזרה, מה שמאוד משמעותי לימי הקיץ החמים.

מבחינת ההנאה והסתלבט, אם אין לכם ערסל איכותי (יחיד או זוגי), כדאי להזמין אחד לקמפינג הבא. פשוט כי אין יותר טוב מערסל מרגיע ומתנדנד בין עצים, על כך יסכימו גם הילדים וגם המבוגרים. אה, ואל תשכחו את המשקאות הקרים והמזונות שחשוב לשמור עליהם ביום חם, באמצעות צידנית בגודל מתאים, וגם לא את השולחן המתקפל שיהיה חיוני לארוחות ובכלל לשמירה על סדר וניקיון בזולה שלכם.

ולבסוף, לשעות הלילה לא אפשר לקחת תאורה סולארית חזקה, או שרשרת לד סולארית חביבה, שתיטען לכם בשטח בשעות היום ותאיר את הקמפינג בחשיכה.