You are currently viewing לחימום פשוט ויעיל: המדריך לשימוש נכון בפטריית חימום בגז

לחימום פשוט ויעיל: המדריך לשימוש נכון בפטריית חימום בגז

פטריית חימום בגז היא פתרון נהדר לחימום חללים חיצוניים, כמו מרפסות, גינות וחדרי גג, בימי החורף הקרים. הן יעילות, קלות לשימוש וזמינות במגוון גדלים ועיצובים. יחד עם זאת, בכדי להפיק את המירב מגופי חימום חיצוניים אלו חשוב לעשות שבהם שימוש נכון. המדריך הבא יספק לכם את כל המידע הדרוש לשימוש נכון ובטוח בפטריית חימום בגז.

הרכבה נכונה של פטריית חימום בגז

בכדי להבטיח את יעילות ובטיחות פטריית חימום בגז, עוד לפני השימוש יש לוודא שהיא מורכבת כהלכה לפי הוראות היצרן. שימו לב לחיבור יציב של כל החלקים, כולל הרגליים, העמוד והראש. כמו כן, הקפידו להשתמש בברגים וכלים מתאימים, כפי שצוין בהוראות. בכל מקרה של ספק פנו לטכנאי מוסמך או למוקד השירות של היצרן.

שימו לב למיקום של פטריית החימום

אחרי שהרכבתם את פטריית החימום בגז כמו שצריך, בכדי להבטיח שימוש בטוח ויעיל יש לשים לב גם למיקום שלה. לשם כך בחרו מיקום פתוח, הרחק מחומרים דליקים וקירות. המרחק המומלץ הוא פחות 2 מטר מכל חפץ דליק. בנוסף, ודאו שהפטרייה מונחת על משטח יציב ומונע החלקה, והימנעו מהצבת הפטרייה מתחת למרזבים או עצים, שכן מים עלולים לכבות את הלהבה או לפגוע בפטרייה. עדיף למקם את הפטרייה במקום מוצל שאינו חשוף לשמש ישירה העלולה עם הזמן לשחוק את המכשיר.

בדקו שהפטרייה עבודת כמו שצריך ואין בה דליפות

לאחר שפטריית החימום ממוקמת ולפני שאתם מתחילים להפעילה באופן שוטף, בדקו שהיא פועלת כמו שצריך ושאין בה דליפות. בדיקת דליפות ניתן לבצע לבד על ידי מריחת
סבון ומים על חיבורי הגז. הופעת בועות מעידה על דליפה. במקרה של דליפה, אל תפעילו את הפטרייה! סגרו את ברז הגז במיכל ופנו מיד לטכנאי גז מוסמך. חשוב לבצע בדיקת דליפות באופן קבוע, ועדיף לפני כל שימוש בפטרייה.

לעשות שימוש במיכל גז תקין

מלבד גוף החימום עצמו, יש גם לבדוק את תקינות מיכל הגז המחובר לפטרייה, שהינו גז פרופאן נוזלי (LPG). מיכלי גז אלה זמינים בדרך כלל בגדלים של 5 ק”ג ו-12 ק”ג, ומחוברים לרוב לפטריית החימום באמצעות צינור גומי. הצינור מחובר לווסת, המפחית את לחץ הגז לפני שהוא נכנס לפטריית החימום.

ודאו שהמיכל מלא ושהוא מחובר היטב לפטרייה. כמו כן, השתמשו רק במיכלי גז תקינים ומתאימים לשימוש עם פטריות חימום, כפי שאנו מספקים. הקפידו להניח את מיכל הגז באזור מאוורר היטב וודאו שהוא אינו חשוף לחום גבוה. וכמובן, החליפו את מיכל הגז כאשר הוא ריק.

הפעלה נכונה של פטריית החימום

  • שימוש נכון בפטריית חימום בגז דורשת גם להפעילה כמו שצריך, בהתאם להוראות היצרן. פעולות בסיסיות להפעלת פטריית חימום מתחילות בפתיחת ברז הגז במיכל ולחיצה על
    כפתור ההצתה. אם אין הצתה מיידית, המתינו מספר דקות ונסו שוב. לאחר הצתת הפטרייה כוונו את עוצמת הלהבה לפי הצורך, וודאו שהלהבה דולקת באופן אחיד ובטוח.
  • שימוש והפעלה בטוחה של פטריית חימום על גז
  • בעת שימוש שוטף בפטריית חימום בגז ישנם מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם:
  • אל תפעילו את הפטרייה בחללים סגורים.
  • השגיחו על ילדים וחיות מחמד בעת השימוש.
  • אל תניחו חפצים דליקים בקרבת הפטרייה.
  • כבו את הפטרייה לפני עזיבת המקום או לפני ששוכבים לישון.
  • במקרה של דליפה או תקלה, כבו את הפטרייה ופנו לטכנאי גז מוסמך.
  • כסו את הפטרייה כאשר אינכם משתמשים בה.
  • השתמשו בכיסוי מיוחד להגנה מפני רוח.
  • נקו את הפטרייה באופן קבוע.
  • כדי לחסוך בגז, השתמשו בפטרייה רק כאשר אתם זקוקים לה.

כתיבת תגובה