You are currently viewing בלון גז לפיקניק ט”ו בשבט – כך נהנים מהחג גם בקור

בלון גז לפיקניק ט”ו בשבט – כך נהנים מהחג גם בקור

ט”ו בשבט מגיע בשולי החורף, בעונה בה עדיין קר בערב וגם ביום. אבל זה ממש לא אומר שצריך לוותר על הפיקניק המשפחתי או החברתי. עם בלון גז חמש קילו שנביא לכם עד הבית, ועם מעט תכנון והכנה, תוכלו לצאת לפיקניק בט”ו בשבט ולהנות מחוויה נהדרת בחג, גם בקור.

הזמנת בלון גז לפיקניק בט”ו בשבט

באתר שלנו מוצע מבחר איכותי של בלוני גז לפיקניק, אותם ניתן להזמין אונליין ולקבל עם משלוח חינם עד הבית. בלונים אלו מגיעים גם במשקל של חמישה קילו ומתאימים לחיבור למנגל, גריל גז, טאבון ופטריות חימום. אבל בכדי לעשות שימוש בבלוני הגז יש להוסיף להם ערכת חיבור, שגם אותה תוכלו להזמין מאתנו אם אין לכם עדיין. הערכות שאפשר להזמין באתר כוללות ווסת 30 מיליבר, צינור שני מטר ושני חבקים.

בתור התחלה, בכדי שלא תיתקעו בלי גז, וודאו שמיכל הגז מלא דיו ואם הוא אינו מספיק מלא צרו עמנו קשר להחלפת הבלון בחדש. אנו מספקים שירותי החלפה לבלוני גז ריקים במשקל של שניים וחצי או חמישה קילו המתאימים לגריל בשטח, בתנאי שמדובר בבלוני גז תקפים ותקינים שאינם חלודים או פגומים.

אמנם בלון גז הוא דרך נוחה ופשוטה להכין אוכל חם לפיקניק, אבל חשוב להשתמש בו בבטחה. אז בשום אופן אל תשתמשו בבלון גז אם הוא פגום או מקולקל, ואל תשתמשו בו בקרבת אש או חום, למשל בסמוך למדורה.

רעיונות למנות שניתן להכין בפיקניק לט”ו בשבט

מכיוון שקר בחוץ כדאי לתכנן פיקניק בט”ו בשבט המשלב מנות חמות ברוח החג, שניתן לקנות מוכנות או להכין מראש ורק לחממם במקום על הגריל. למשל, תוכלו להביא לפיקניק פשטידת ירקות, מרק או תבשיל ירקות סמיך ומחמם. מכיוון שבכל זאת מדובר במנגל ניתן לשלב מנות צלויות של שיפודי בשר על הגריל יחד עם פירות יבשים, לצד שיפודי אנטי פסטי שמוקדשים רק לפירות וירקות כיד הדמיון הטובה עליכם.

עוד אפשרות נהדרת היא להכין פונדו גבינה ולטבול בו פירות יבשים וצנימים. כמו כן, תוכלו להכין על גזיה משקה סחלב חם המשלב בתוכו פירות יבשים, ואם אתם רוצים להרים האווירה תוכלו להכין עליה פונץ’ עם פירות ויין.

טיפים נוספים לפיקניק מוצלח בט”ו בשבט

מלבד בלון גז תקין ומלא, בכדי שתזכו בפיקניק מהנה בט”ו בשבט יש עוד מספר פרטים שחשוב לתת עליהם את הדעת. קודם כל, חשוב שכולם יגיעו לפיקניק עם בגדים חמים, מעילים, כובעים, צעיפים ונעלים סגורות עמידות בפני רטיבות. כמו כן, כדאי להביא בגדים להחלפה ובייחוד עוד זוגות גרביים. אם מדובר ביום קר, בחרו לפיקניק מקום מוגן מפני הרוח המגבירה את תחושת הקור ומקשה על השימוש במנגל.

ואם אינכם רוצים לקחת סיכון ואתם חוששים שירד עליכם גשם או שיהיו רוחות חזקות, תמיד תוכלו להזמין את כולם לפיקניק אצלכם בחצר, עם ערכת המתקדמת שלכם להכנת מגוון מנות טעימות, ועם פטריית חימום על גז שתרחיק את הקור.

כתיבת תגובה