You are currently viewing קניתם כבר בלון גז חדש? האביב בפתח

קניתם כבר בלון גז חדש? האביב בפתח

מבעד לגשם ולאוויר הקר כבר אפשר להריח את האביב, את האוויר שמתחמם ואת הפריחה הצבעונית. אז הגיע הזמן שכל כך חיכיתם לו, בו ניתן לפתוח את המנגל ולהתחיל לעשות על האש עם המשפחה או עם חברים. כמובן, לא לשכוח לבדוק שיש לכם בלון גז מלא למנגל ואם צריך לקנות חדש.

למה כולם ממהרים להוציא את המנגל באביב

האביב בישראל הינו ללא ספק זמן מושלם למנגל מכמה סיבות. קודם כל מזג האוויר באביב מושלם למנגל, עם טמפרטורות נעימות, לא חמות מדי ולא קרות מדי, מה שהופך אותו לזמן נפלא לשהייה בחוץ. השמש החמימה והנעימה מושלמת לפיקניק, ותיכף תתחלף בשמש הקיץ הלוהטת. כמו כן, לאחר חודשי ההתכנסות של החורף, בואו של האביב מזמין את כולנו לצאת החוצה לחצר ולמרפסת, לטיולים ופיקניקים. האביב גם מביא עימו שפע של מועדים וחגים מושלמים למנגל, בין אם בחגיגות יום העצמאות, ל”ג בעומר, חופשת הפסח ועוד.

הכתובת הנכונה לקניית בלון גז חדש למנגל

צריכים בלון גז חדש למנגל? אצלנו באלקטרה POWER תמצאו מענה לצרכים אלו. החברה פועלת בתחומי הגז כבר מעל שבעה עשורים ומספקת בפריסה ארצית רחבה בלוני גז חדשים לגריל גז, לטאבון ולכיריים ניידות. את הבלונים תוכלו לקבל עד הבית לכל כתובת מבוקשת.

בין היתר תוכלו להזמין מאתנו בלוני גז למנגל, של שניים וחצי ושל חמישה ק”ג. כמו כן תוכלו להחליף בלוני גז ריקים ותקינים שנשארו לכם מהסתיו בבלונים חדשים. כל זאת לצד אפשרות להזמנת ציוד נלווה למנגל לרבות ווסתי גז וערכות חיבור.

איזה בלון גז כדאי לבחור למנגל

בחירת בלון גז למנגל תלויה בכמה גורמים:

• גודל המנגל ישפיע על גודל בלון הגז המתאים: מנגלים קטנים מתאימים לבלון גז 2.5 ק”ג, בעוד שמנגלים בינוניים מתאימים לבלון גז 5 ק”ג ואילו מנגלים גדולים וקבועים בחצר מתאימים לבלון גז 12 ק”ג.

• תדירות השימוש: גם תדירות השימוש שלכם במנגל תכתיב כמה גז אתם צרכים. לשימוש תכוף עדיף לבחור בלון גז גדול יותר, כדי להימנע מהחלפה תכופה, בעוד שלשימוש מזדמן יכול להספיק בלון גז קטן יותר.

• ניידות: גודל בלון הגז תלוי באם אתם מבקשים לעשות מנגל במקום קבוע, אז גם ניתן לבחור בבלון גדול וכבד, בעוד שלטיולים עם רמה גבוהה של ניידות עדיף לבחור בבלון גז יותר קטן וקל משקל שיותר פשוט לניידו.

כמה דגשים לתכנון מנגל מושלם באביב המתקרב

בכדי ליהנות ממנגל מושלם באביב המתקרב, מלבד בלון גז חדש יש עוד כמה דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

• הבשר למנגל: בחרו בשר טרי איכותי מנתחים מובחרים שמתאימים לעל האש כמו נתחי סינטה, אנטרקוט, פילה, צלעות, וקבבים. את הבשר יש לקנות בכמות מתאימה למספר הסועדים ומומלץ להכין עבורו מרינדה טעימה שיכולה להיות על בסיס שמן זין רוטב סויה, עשבי תיבול, שום, דבש ועוד.

• תוספות: לצד הבשר דאגו לעוד מנות שאת חלקן תוכלו לצלות על האש כמו עגבניות, בצל וחצילים, וחלקן יוכנו מראש בבית כמו סלטים טריים, מאפים, ממרחים ומטבלים, עוגות וכו’.

• ציוד נלווה למנגל: בעת השימוש במנגל דאגו להביא מברשת ייעודית לניקוי הרשת לפני כל שימוש. כמו כן השתמשו במלקחיים ייעודיים להפיכת הנתחים, וכמובן אל תשכחו סכין קצבים טובה, צלחות וסכום.