You are currently viewing הזמנת בלון גז ב- 3 צעדים קלים המדריך המלא

הזמנת בלון גז ב- 3 צעדים קלים המדריך המלא

צריכים בלון גז חדש עבור המנגל הביתי שלכם, לטיולים בשטח או לכל מטרה אחרת? חושבים שזה לוקח זמן ומסובך? אין לכם כוח לצאת מהבית ולנסוע לחנויות? אז תנו לנו להסביר לכם שדרך האתר אפשר לבצע הזמנת בלון גז בקלות ובמהירות, בשלושה צעדים פשוטים. מכאן והלאה הבלון כבר בדרך אליכם.

הזמנת בלון גז- כבר לא צריך להתאמץ

אם אפשר להזמין דרך האינטרנט מוצרי צריכה, חשמל ואלקטרוניקה, ואפילו תרופות, אז למה שלא תוכלו להזמין את בלוני הגז למנגל שלכם אונליין? כן, זהו שינוי גדול מהעבר. עד לפני שנים ספורות, כדי להחליף בלון גז קיים או בשביל לקנות חדש, הייתם צריכים להגיע עד החנות. זאת אומרת, היה צורך לקחת את הבלון הריק הישן (ובינתיים נתקעים בלי גז אם אין לכם ספייר), להגיע אל ספק הגז עצמו או אל חנות מסוימת שעובדת איתו, ושם להשאיר את הבלון הישן ולקבל חדש.

נכון, גם זה לא נורא, אבל די מטריד. מעבר לטרחה ולדלק, לא תמיד יש את הזמן לצאת לנסיעה רק בשביל דבר קטן כמו החלפת בלון, כך שהמשימה הייתה נדחית עד שכבר אין ברירה. ולפעמים, היה זמן לעשות אותה רק ברגע האחרון, כשהאורחים שמגיעים לארוחת הבשרים כבר תיכף מגיעים, רק כדי לגלות שהחנות סגורה. אז כמו שאמרנו, היום כבר העסק הזה הפך להיות הרבה יותר קל ופשוט, ודרך האתר שלנו אפשר לעשות זאת בשלושה צעדים פשוטים.

3 הצעדים להזמנת בלון גז

אוקי, אז הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להיכנס לאתר שלנו ולבחור מה אתם רוצים להזמין. למשל, אפשר לבחור בלון גז 5 קילו (יותר כבד אבל נותן יותר זמן עבודה למנגל), או בלון 2.5 ק”ג (יותר קל ונייד ופחות זמן עבודה). שימו לב בבקשה שבלון חדש עולה יותר מהחלפה של בלון קיים, אז אם אתם מעוניינים בהחלפה בחרו באופציה המתאימה. כמו כן, תוכלו להזמין לצד הבלון גם את שירות ההתקנה, כלומר הפירוק של הבלון הישן והחיבור של הבלון החדש אל המנגל שלכם על ידי טכנאי גז מוסמך. נציין, שבעיקרון את החיבור חייב לעשות טכנאי מוסמך, למרות שאנשים רבים עושים זאת בעצמם.

אחרי שבחרתם את המוצר/השירות היכנסו לעגלה שלכם ובחרו את האופציות הרצויות. למשל, תוכלו לציין האם יש לכם קופון הנחה ואת מספרו, לבחור במשלוח חינם עם שליח עד הבית תוך שבעה ימי עסקים, משלוח עם שליח עד הבית בעלות נמוכה, או באיסוף עצמי בחינם. אחרי שתאשרו את פרטי ההזמנה, תעברו אל השלב השלישי.

בשלב הזה אתם מכניסים את הפרטים האישיים שלכם, כמו השם, הכתובת והאימייל, ואם יש הערות להזמנה תוכלו לרשום אותן במקום הרלוונטי בעגלה. וזהו, כעת נשאר רק לסמן את התיבה הקטנה שאומרת שקראתם את תנאי השירות של האתר, ואפשר לעבור לתשלום המאובטח בכרטיס האשראי.

אחרי התשלום, זה כבר עלינו. אתם תקבלו את בלון הגז החדש שלכם (פלוס טכנאי אם הזמנתם) עד שבעה ימי עסקים. בלי לצאת מהבית, בלי לדאוג ובלי שום טרחה. ואם יש לכם עוד שאלות בנושא תמיד תוכלו לפנות אל מחלקת השירות שלנו דרך האתר. למשל, אם לא ברור לכם אם אתם נמצאים בתוך אזור השירות, אם לא ברור לכם האם אתם זקוקים לטכנאי, אם יש שאלה לגבי העלות או החיוב וכן הלאה. פנו אלינו דרך דף צור קשר באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה