במה חשוב להצטייד כשרוכשים מנגל

החלטתם לרכוש מנגל גז? בחירה מצוינת! אין ספק שהגז הולך ומחליף את הפחם המסורתי, לא רק בעולם האנרגיה והחשמל אלא גם במנגל הביתי. ויש לכך סיבות מצוינות: עם מנגל גז ניתן לקבל תוצאות צלייה יותר מדויקות בזכות שליטה מלאה על גובה הלהבות. הוא גם אינו מלכלך או מסריח כמו הפחם, לא צריך לנפנף או להתעסק בחומרי הדלקה למיניהם, ובכלל – החוויה הרבה יותר נקייה, פשוטה ונוחה. יחד עם זאת, רגע לפני שאתם רוכשים את המנגל החדש שלכם, כדאי להכיר כמה פריטים שחשוב שהצטייד בהם.

בלונים – אי אפשר בלעדיהם

מה שהמנגל שלכם בטוח יצטרך הוא גז. אז אפשרות אחת היא להזמין טכנאי שיחבר את המנגל לנקודת הגז הקיימת עם הבלונים הגדולים של 12 או 48 ק”ג או צובר גז, ואפשרות שנייה היא רכישת בלון גז של 2.5 או 5 ק”ג (5 ק”ג הוא הבלון הפופולרי עבור גריל גז).
הניסיון מראה שמרבית המנגליסטים מעדיפים את הבלונים הקטנים מכיוון שהם ניידים ונוחים לאחסון, מה שמאפשר להעביר את המנגל בין מקומות בבית ובחצר בלי להיות כבולים לנקודה ספציפית. לכן, ההמלצה החמה היא להזמין מאיתנו בלונים של 2.5 או 5 ק”ג, אשר יספקו לכם שעות של צלייה. עם הזמנת הבלונים הראשונה, ניתן להזמין בנוסף טכנאי גז מוסמך, שיסדר את החיבור של הבלון עם הצינור והווסת למנגל.
מכאן והלאה בכל עת שתרגישו שהבלונים שלכם עומדים להיגמר, רק צלצלו אלינו, או היכנסו לאתר האונליין הידידותי שלנו, הזמינו החלפת בלון גז למנגל ונגיע עד אליכם הביתה, עם בלונים מלאים תוך 4 ימי עסקים, בד”כ הרבה לפני.

ערכת חיבור למנגל

אם אתם בכל זאת בוחרים לחבר את המנגל לנקודת הגז הראשית, זכרו שהחיבור יותר מורכב בהשוואה לבלונים הקטנים, ובכל מקרה מחייב בדיקה והתאמה של טכנאי גז. חיבור של בלוני 2.5 או 5 ק”ג הוא פשוט ומהיר יותר. לשם כך אנו מציעים ערכת חיבור שלמה למנגל הכוללת ווסת 30 מיליבר שמתאים ללחצים של מנגל גז, של כירה, פטריית חימום, טאבון גז וכדומה. בנוסף, בהתאם לתקנות הבטיחות כוללת הערכה צינור באורך 2 מטרים וגם שני חבקים המוודאים תפיסה ואטימה מוחלטת של הצינור.

ציוד שמשדרג את חוויית הצלייה

אחרי שיש לכם בלונים וערכה אתם כבר מוכנים לצאת לדרך. אבל רגע לפני כן נזכיר שיש ציוד למנגל שיכול לשדרג את חוויית הצלייה כמו מברשת ניקיון, מזלג ברביקיו, כפפה מבודדת, הופכן וכדומה. נכון שאפשר להשתמש גם בציוד שקיים בבית עם כל מיני אלתורים יצירתיים, אבל הם לרוב לא יעילים, לא נוחים ופוגמים בחוויה. לעומת זאת, אם תבנו מראש סט כלים קבוע למנגל תהיו שקטים לגמרי ובשעת הצורך פשוט תשלפו אותו כשהוא מוכן לעבודה.

דוגמא, אחד הכלים שכדאי שיהיה לכם הוא מברשת דו ראשית איכותית וחזקה במיוחד, עם שני ראשי ניקוי מסיבי נירוסטה. אמנם גריל גז מספק חוויה הרבה יותר נקייה מגריל פחמים, אבל גם הוא מתלכלך משומנים וחלקי בשר וירקות הנוטפים עליו. מברשת איכותית היא לפיכך כלי יעיל וחשוב, אשר ראשיה העגולים מאפשרים לנקות ביעילות את רשתות הגריל.

עוד דוגמא לכלי שישפר את החוויה הוא מזלג ברביקיו גדול ואיכותי, המיועד במיוחד לנעיצה בנתחי בשר בזמן הפריסה. כדאי שיהיה זה סכין עם ידית אחיזה נוחה וארוכה, העשויה מחומר נאה דמוי עץ ועמיד למים שאפשר לשטוף אותו, שאינו נשחק ואינו צובר בקטריות. כלי נוסף שכדאי להצטייד בו מבעוד מועד הן מלקחיים נוחות שמאפשרת לצלות ולהגיש באופן בטוח בשרים, עופות, דגים וירקות. למעשה, ניתן לקנות את כל הציוד בסט כלים אחד שכבר כולל מזלג, מלקחיים, כפפה מבודדת, מלחייה, פלפלייה, הופכן וסינר.

כתיבת תגובה