לאילו שימושים הכי מתאים בלון גז 5 ק”ג?

דרך האתר של חברתנו תוכלו להזמין בקלות בלון גז 5 קילוגרם עבור כל שימוש שאתם מייעדים לו. זאת בנוסף לבלוני 2.5 קילו ובלונים גדולים לבית של 12 ו- 48 ק”ג, לצד מגוון רחב של בלונים קטנים המתאימים לגזיות. במאמר הזה נתמקד בשימושים המתאימים ביותר לבלוני 5 ק”ג, שנמנים על הפופולאריים ביותר בקרב הציבור.

אספקת גז מעולה לגריל גז

כאמור, דרך האתר שלנו ניתן להזמין בלון גז 5 ק”ג למנגל במחיר נוח במיוחד, וזאת בנוסף לערכת חיבור מלאה וציוד מגוון למנגל – עם מבצעים והטבות. אכן, אחד השימושים היותר שכיחים של בלונים אלו הוא למנגל גז ביתי, כאשר יותר ויותר ישראלים מחליפים בשנים האחרונות את גריל הפחמים המסורתי בגריל הגז המספק יתרונות משמעותיים מבחינת איכות הצלייה והחוויה.

אמנם את גריל הגז ניתן לחבר גם לבלונים גדולים יותר של 12או 48 קילוגרם, אך הבעיה היא שבלונים אלו כבדים ומסורבלים. את המענה לסוגיה הזו נותנים בלונים של חמישה או שתיים וחצי קילוגרם, שהם הרבה יותר קלי משקל וקומפקטיים ואפשר לנייד אותם בקלות ממקום ביחד עם המנגל – למרפסת, לחצר ואפילו מחוץ לאזור הבית. הם גם נוחים מאוד לאפסון ואינם תופסים מקום משמעותי במחסן או במרפסת.

יתרון נוסף של בלונים אלו, בהשוואה לבלונים של 2.5 קילוגרם, הוא מספר הצליות שניתן לבצע. אומנם מדובר בבלון יחסית קטן אך הוא בכל זאת בעל נפח משמעותי, ואם ניקח בחשבון שצריכה ממוצעת של גריל גז ביתי היא בין 250 ל- 400 גרם לשעה, הרי שעם הבלון הזה תוכלו לקבל בין 12.5 ל- 20 שעות עבודה. יש לציין כי כירת הצד של הגריל צורכת בממוצע בין 100 ל- 200 גרם לשעה, מה שנותן עשרות שעות עבודה. במילים פשוטות, מי שמדליק את המנגל לחצי שעה בערך בכל צליה, יכול ליהנות מ- 20, 30 או יותר אירועים לפני שיש צורך להחליף את הבלון, וגם ההחלפה נעשית כאמור בצורה קלה מאוד דרך האתר שלנו במחירים נוחים.

ערכת חיבור למנגל – פתרון מצוין ליציאה לשטח

אם אתם אנשים שאוהבים לצאת לטיולים בשטח, או נמצאים בו עקב צרכי עבודה כגון הפקת אירועים, טיולים מאורגנים וכדומה, בלון גז 5 קילוגרם מהווה פתרון מצוין. כמובן שלצורך בישולים פשוטים לכמות מינימלית של אנשים יכולות לתת מענה גזיות עם בלונים קטנים, אך בכל מקרה תחלופת הבלונים גדולה וקשה מאוד להספיק לבשל מאכלים המצריכים זמן עבודה ממושך.

לעומת זאת, בלון גז חמישה קילוגרם יכול לתת עשרות שעות עבודה בהתאם לסוג הכירה שאתם משתמשים בה ומספר הראשים שלה – בודד, כפול או 4 ראשים. המשמעות היא שניתן לצאת איתו פעמים רבות לשטח מבלי לדאוג שמא צריך להחליף את הבלון, והוא מספיק לבישולים של ארוחות מלאות לכמויות שונות של אנשים.

כאמור, מדובר גם בבלון קומפקטי יחסית לבלונים הגדולים של 12 ו- 48 קילוגרם שאותם כמובן לא מוציאים לשטח. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שבלון כזה בכל זאת תופס מקום ועלול שלא להשאיר מספיק מקום בתא המטען של רכב פרטי. לכן למקרים כאלו מתאימים יותר בלונים של 2.5 קילוגרם, אך אם יש לכם ג’יפ או רכב מסחרי בלון 5 קילוגרם בהחלט יכול להתאים.

בלון גז 5 ק ג – שימושים פחות נפוצים

בלונים של חמישה קילוגרם יכולים לשמש לעוד מגוון מטרות וצרכנים, מעט פחות שכיחים מאלו שתוארו קודם. לדוגמה ניתן להיעזר בלונים כאלו כדי להפעיל מבערי גז מעוגלים או ישרים לטאבון, או להפעיל מכשירי שווארמה ביתיים. מלבד זאת יש אנשים שמסיבות שונות מעדיפים לחבר בלוני גז 5 קילוגרם אל הכיריים הביתיות ולקבל בממוצע בין 20 ל- 50 שעות עבודה מאשר להתחבר לבלונים של 12 ו- 48 קילוגרם, לרוב בגלל אתגרים שונים שיש בשטח.

כתיבת תגובה