הנוחות שבשימוש בבלון גז 5 קילו

אם יש לכם מנגל על גז בבית, או שאתם מתכוונים לרכוש אחד בקרוב, כדאי שתדעו שלא חייבים לחבר אותו רק אל בלון גז 12 ק”ג שיש בבית. ניתן בהחלט לחברו גם אל בלון גז 5 קילו שהינו יותר קטן ויותר קל, וישנה גם אפשרות לחבר לבלון 2.5 קילו גז. במאמר הזה נסקור מספר היבטים של נוחות השימוש במנגל עם בלון 5 קילו.

הכירו את מיכלי ה- 5 ק”ג גז

בלון גז 5 ק”ג כשמו כן הוא – מכיל 5 ק”ג גז כאשר הוא מלא. מכיוון שמשקל המתכת עצמה יכול לנוע בין 5 ל- 7 קילו נוספים, הרי שהמשקל הכולל יכול לנוע סביב ה- 10 ק”ג או קצת יותר מכך, והוא הולך וקטן ככל שהבלון מתרוקן. אז כן, מדובר בבלון יותר קטן וקל לעומת בלוני ה- 12 ק”ג הגדולים, אבל השאלה היא האם הוא נותן מספיק עבודה?

את התשובה לכך ניתן למצוא בנתונים, האומרים שמיכל של 5 ק”ג יספיק ל- 12.5 עד 20 שעות עבודה על המבער העיקרי של הגריל, וכן 25 עד 50 שעות עבודה על כירת הצד. זאת, על פי הצריכה הממוצעת של הגרילים הקיימים בשוק. אם ניקח בחשבון שצלייה אחת לצורך ארוחה משפחתית מפעילה את הגריל לשעה או שעתיים (תלוי בכמות המאכלים הנצלים), הרי שבלון 5 קילו יכול להספיק בקלות לכמה וכמה ארוחות טובות. זאת אומרת, שלא תצטרכו לדאוג לתחלופה מהירה של הבלון, ומעבר לכך החלפת בלון גז כזה ניתנת לביצוע בקלות ובמהירות דרך האתר של חברתנו.

למה בלון 5 קילו נוח לשימוש במנגל?

אז אם משווים מיכלי 5 קילו לבלוני 12 ק”ג, מקבלים כמה יתרונות של הראשונים לשימוש בגריל גז, הנובעים כמובן מהמשקל והמימדים הקטנים יותר. קודם כל, את הבלון הקטן (יחסית) אפשר להעביר בקלות ממקום למקום (10 ק”ג משקל כולל לא מהווים אתגר מיוחד להרמה). זאת אומרת שתוכלו להעביר את המנגל עם הבלון לאזורים שונים במרפסת או בחצר, ולנצל את המרחב בצורה מיטבית במקום להיות נעולים על נקודה אחת. למשל, ביום קיצי שטוף שמש אפשר לחסות מתחת לפרגולה של המרפסת, למנגל מתחת לצילו של עץ בחצר, וכדומה.

עוד יתרון של נוחות הוא שאת הבלון הזה אפשר לאפסן בקלות כאשר לא משתמשים בו. הוא יכול כמובן לעמוד בנקודה קבועה במרחק מה מהמנגל, אבל בעת הצורך ניתן גם לנתקו ולאפסנו, למשל במחסן. מאחר שהוא לא תופס הרבה מקום, הבלון לא יגרום לעומס מיוחד במקום האפסון או להפרעה בתנועה. בנוסף לכך, ברכבים עם תא מטען גדול או ברכבים מסחריים, ניתן להעמיס את הבלון הזה ולקחת אותו אתכם לשטח, בין אם לטיול או פשוט למנגל. אפשר בהחלט להשתמש בו גם לכירות שדה והוא נותן שעות ארוכות של בישול, צלייה והרתחה.

השורה התחתונה

ניתן לומר כי בתור בלון גז למנגל, מיכל 5 קילו נמצא בטווח הביניים שבין בלון 12 ל- 2.5 ק”ג. מצד אחד, המימדים והמשקל שלו מקנים יכולת ניוד ונוחות שימוש, ומצד שני הוא מספק שעות רבות של צלייה. מעבר לכך, הזמנת בלון גז 5 קילו הינה פשוטה מאוד, ישירות דרך האתר שלנו, בו תוכלו למצוא עוד ציוד ייעודי למנגל כגון צינור ווסת, וכן אביזרים איכותיים שישדרגו את חוויית הצלייה שלכם.

כתיבת תגובה