הדרך הקלה לרכישת בלון גז

מעוניינים לבצע רכישת בלון גז בצורה קלה ומהירה? אם כן כדאי שתכירו את אתר סופר ביי מבית חברת סופרגז, המספקת שירותי גז ללקוחות פרטיים ועסקיים כבר יותר משבעה עשורים. את אתר סופר ביי הקמנו באופן מיוחד עבור כל מי שמעוניין להזמין בלוני גז למנגל, לטאבון ולפיקניק, ובו תמצאו עוד ציוד איכותי ומגוון כמו סכינים מיוחדות למנגל, ציוד לקמפינג וציוד בטיחותי למנגל.

התקנת בלון גז – להזמין בקלות ובחינם!

ראשית, חשוב לציין כי דרך האתר של חברת סופרגז ניתן גם להזמין בלון גז לכיריים ולשאר צרכני הגז בבית בדגש על בלונים של 12 ו- 48 קילוגרם. יחד עם זאת, אתר סופר ביי מיועד כאמור לתת מענה מיוחד למשתמשי המנגל, לפרטיים ועסקיים שיש ברשותם טאבונים, ולמי שיוצאים לטיולים, פיקניקים ולעבודה בשטח עם גזיות וכירות שדה למיניהן. במיוחד עבורם קיים שירות מהיר המסופק בפריסה ארצית רחבה מהקריות שבצפון, דרך גוש דן וירושלים במרכז ועד לבאר שבע בדרום. לרשותכם עומדים אנשי צוות מיומנים ובעלי ידע והכשרות מתאימות, העובדים מסביב לשעון על מנת לספק מענה מהיר ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

יכול להיות שעד היום התרגלתם לכך שעל מנת לרכוש או להחליף בלוני 2.5 או 5 קילו הייתם צריכים לנסוע לחנות. יחד עם זאת, כיום המצב שונה לחלוטין, לפחות בכל הקשור לאתר סופר ביי. דרך האתר ניתן להזמין בלונים חדשים בקלות ובמהירות בלי לצאת מהבית, ואם תרצו אפילו לא תצטרכו להרים את הטלפון. כל מה שצריך לעשות הוא רק לבחור את סוג המוצר והשירות שאתם זקוקים לו ולהשאיר את הפרטים האישיים, כגון השם והכתובת, ומכאן והלאה אנחנו כבר נגיע אליכם תוך מקסימום ארבעה ימי עסקים.

כדאי לשים לב שאנו מציעים לא רק מחירים משתלמים על רכישת בלוני גז והחלפתם, אלא גם משלוחים בחינם. כן, שמעתם נכון, בכל פעם שתזמינו מאיתנו בלוני גז למנגל עד הבית תקבלו אותם במשלוח חינם. ואם לא די בכך אנו מציעים מגוון מבצעים שווים במיוחד על שלל אביזרים כמו ערכת חיבור חדשה של בלון למנגל, סט כלים מהודר למנגל ועוד.

התקנה והחלפה בטוחה

כאשר אתם מזמינים איתנו בלוני גז למנגל אתם יכולים להיות בטוחים שהם מסופקים על ידי חברה מורשית לאספקת גפ”מ מטעם משרד התעשייה. אמנם אנשים רבים נוהגים לחבר בלונים חדשים למנגל באופן עצמאי, אך אם תהיו מעוניינים תוכלו לעמוד בכללי הבטיחות העקרוניים, האומרים שחיבור של הבלון החדש צריך להתבצע על ידי טכנאי גז – לרבות התקנת צינור ווסת חדשים בעת הצורך. מדובר בחלק אינטגרלי משירותי חברתנו.

ואם החלטתם לחבר את הבלון באופן עצמאי, זכרו לפעול באופן מדויק בהתאם להוראות היצרן, ללמוד את הנחיות הבטיחות כגון אורך מקסימלי של צינור הגומי, לוודא שהוסת מתאים באמת לבלון, וכן הקפידו על חידוש ערכת חיבור לפחות כל חמש שנים. בנוסף לכך, כדאי לדעת שדרך האתר תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות חיבור לוואטסאפ, וכך יעמוד לרשותכם אחד הנציגים שלנו שיוכל לתת מענה לשאלות והתלבטויות.

בשורה התחתונה, אנו נותנים מעטפת מקיפה לכל הצרכים של מנגל, טאבון ובישולי שטח, בדרך הקלה, הפשוטה והחסכונית ביותר שאפשר לבקש.

 

כתיבת תגובה