You are currently viewing הזמנת בלוני גז למנגל אונליין

הזמנת בלוני גז למנגל אונליין

בשנים האחרונות כמעט כולם עברו למנגל על גז, המספק מענה הרבה יותר נוח ויעיל, פחות מאמץ ומלכלך ממנגל פחמים, שיש לו גם רמה גבוהה של שליטה במידות החום. יחד עם זאת, הנקודה הטיפה יותר מורכבת היא הזמנת בלון גז. בעוד שפחמים למנגל ניתן למצוא בכל תחנת דלק, בלון גז למנגל צריך להזמין ממקומות ספציפיים שאליהם יש להגיע במיוחד. אז בוודאי תשמחו לשמוע שחברתנו מציעה פתרון מתקדם ונוח מאוד, של הזמנת בלוני גז למנגל אונליין.

הזמנת בלוני גז אונליין – בקלות ובמהירות

באתר סופר ביי תוכלו להזמין בלון גז אונליין ממש בקלות, וכך כל התהליך החלפת הבלון הישן בחדש הופך להרבה יותר נוחה וזמין, מכל מקום ובכל שעה שמתאימים לכם. האתר שלנו בנוי באופן ברור ומזמין, ובו תמצאו לכל בלון גז תמונות ופירוט מילוי, מה שיעזור להבין איזה בלון גז מתאים למנגל שלכם. כמו כן, תוכלו לבחור את אופן קבלת הבלון, בין אם באיסוף עצמי ללא עלות, במשלוח חינם עם שליח עד שבעה ימי עסקים, או עם משלוח מיוחד עד הבית בעלות של 39 ₪.

התשלום באתר מבוצע באופן מאובטח באמצעות כרטיס אשראי. בעת התשלום תתבקשו למלא מספר פרטים אישיים, כמו שם, טלפון וכתובת, שיעזרו לנו לעבד את ההזמנה ולדאוג שהיא תגיע לייעדה.

בלוני גז שניתן להזמין אונליין

בחנות האונליין שלנו מוצע מגוון ריב של בלוני גז למנגל ולצרכים אחרים, כגון מחנאות וטיולים. הנה סקירה של חלק מהם:

  • בלוני גז למנגל במשקל 2.5 ק”ג, בקוטר 22 ס”מ ורוחב של 25 ס”מ. בלון הגז הזה יכול להתאים לקמפינג, מנגל, כירות גז וטאבון. הזמנת שני בלונים מעניקה למזמין הנחה מיוחדת.
  • בלון גז 5 קילו יכול להתאים לגריל גז, פטריות חימום ולטאבון. מדובר במיכל בגובה של 41 ס”מ ורוחב 27 ס”מ. ניתן לקבל מחיר מיוחד בעת הזמנת שני בלוני גז.
  • בלון גז 220 גרם חד פעמי שמיועד לכירת גז ניידת, יכול להתאים לסוגים שונים של מכשירי גז המיועדים לקמפינג. ניתן לקבל מחיר מיוחד בעת הזמנה של 5 מכלי גז כאלו.
  • בלון גז חד פעמי ניקוב 190 גרם, מתאים לסוגים שונים של כירות ומכשירי גז המבוססים על מכלי ניקוב. מכלים אלו מוצעים במחיר הנחה במידה ומזמינים 5 מהם.
  • בלוני גז חד פעמי עם הברגה אוניברסלית 230 ו- 450 גרם גז, מתאימים למגוון סוגים של מוצרי קמפינג על גז.

מוצרים ושירותים נלווים

יש לציין כי בלוני הגז אינם מסופקים עם ערכת חיבור, אותה יש להוסיף להזמנה באתר במידה והיא דרושה לכם. הערכה כוללת ווסת שלושים מיליבר, שני חבקים וצינור. ניתן גם לקבל שירות מיוחד על ידי טכנאי גז מוסמך שהוכשר על ידי חברתנו, עבור התקנה וחיבור ראשוני של הבלון.

אחרי שהבלון מתרוקן, תוכלו לבצע החלפת בלון גז אונליין במשקלים של 2.5 ו- 5 ק”ג. יש לציין כי ההחלפה אפשרית רק בבלוני גז תקניים שאינם פגומים או חלודים. זאת, כל עוד גיל המיכל הריק לא עולה על שמונה שנים, ואם הבלון הישן שייך לספקית גז מורשית אחרת.

כתיבת תגובה