מזמינים משפחה לעל האש? בצעו הזמנת גז בקלות ונשאר רק למנגל!

החופש הגדול הסתיים, הילדים שבים לבית הספר וחגי תשרי כבר מסתמנים ברקע. ביחד עם החגים יגיעו גם הארוחות המשותפות עם המשפחה ועם חברים, וזה אומר שעות נוספות של צלייה ותפעול המנגל. אז כדי שיהיה לכם מספיק גז לארוחות החג, כדאי לבדוק את הבלונים שלכם ובמידת הצורך להזמין מאיתנו בקלות אונליין או בטלפון בלון חדש.

קל מאוד להזמין בלוני גז

אם בעבר החלפת בלון או הזמנת בלון גז חדש הצריכה אתכם לנדוד לחנויות המספקות שירות, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. דרך האתר של חברתנו תוכלו להזמין בכמה קליקים את הבלון המבוקש, שיגיע לפתח ביתכם עד 4 ימי עסקים – ועם משלוח חינם! חשוב שתדעו שאנו מחליפים את בלוני הגז של כל ספקיות הגז המורשות בישראל, בתנאי שתוקפו של הבלון אינו גדול יותר משמונה שנים, ואיננו פגום או חלוד.

אז איך עושים את זה דרך האתר? פשוט מאוד. בוחרים הזמנה של בלון 5 קילו או החלפה של בלון 2.5 או 5 קילו, ולאחר מכן ממלאים את הפרטים: שם פרטי ומשפחה, כתובת ומספר טלפון, מספר דירה, אימייל, ואפשר לרשום גם הערות מיוחדות לשליח. רק שימו לב שאתם נמצאים באזורי החלוקה שלנו המתפרשים מנוף הגליל והקריות שבצפון ועד לאשדוד בדרום ומעלה אדומים במזרח.

הזמנת גז נוחה, מהירה ומשתלמת

כאמור, אפשר לבצע את הזמנת הבלונים למנגל על גז דרך האתר או בטלפון *3114. אפשר לבצע את ההזמנה מכל מקום ובכל זמן עם מכשיר המחובר לרשת, ובכך אתם חוסכים את כל ההתעסקות והטרחה שבנסיעה לחנות לצורך החלפה או רכישת בלוני גז חדשים. מלבד החיסכון בזמן ובהוצאות מיותרות של הנסיעה, אתם גם נהנים ממחירים אטרקטיביים אונליין, כגון 130 ₪ בלבד על החלפת בלון 2.5 קילו ו – 150 ₪ בלבד על החלפת בלון 5 קילו (שימו לב שבלון 5 קילו משתלם יותר).

כפי שכבר צויין, המשלוח הוא לגמרי בחינם. אנו ממליצים לנצל את ההזדמנות כדי לבדוק את ציוד החיבור של המנגל שלכם – הווסת, הצינור והחבקים. במידה והם זקוקים להחלפה תוכלו להזמין ביחד עם הבלון ערכת חיבור מלאה בעלות של 99 ₪ בלבד. וכמובן, תצטרכו את הערכה אם זו הפעם הראשונה שאתם מחברים את המנגל לבלון של 2.5 או 5 קילו, בין אם המנגל חדש לגמרי ובין אם היה מחובר עד כה לבלון גדול יותר. במידה ותרצו גם להזמין טכנאי שיבדוק ויחבר לכם את המנגל לבלון עם הציוד החדש באופן תקני ובטוח לחלוטין, תוכלו לעשות זאת גם כן דרך האתר ובטלפון. רק שימו לב שהזמנת הטכנאי כרוכה בתשלום נוסף.

שפרו את חוויית הצלייה שלכם

חגי תשרי הם זמן של התחדשות, ולכן אם אתם מתכוונים להזמין חברים ומשפחה לארוחה בשרית בחגים, שווה לנצל את ההזדמנות כדי לשפר את חוויית הצלייה שלכם. באתר של חברתנו תוכלו למצוא מגוון מוצרים לשדרוג הפעילות סביב המנגל. לדוגמא, ניתן להזמין סט כלים למנגל הכולל מזלג, מלקחיים, מלחייה, הופכן, פלפלייה וסינר. מדובר בכלים איכותיים כגון מזלג גדול לנעיצה בנתחים עם ידית פוליווד ארוכה, עמידה למים ובמראה עץ, שאינו צובר בקטריות או מועד לשחיקה עקב שטיפה. המלקחיים בערכה עשויות מפלדת אל חלד וניתן לצלות איתן בבטחה ולהגיש בעזרתן בשרים, עופות, ירקות ודגים.

עוד אפשרות היא להזמין דרך האתר מתקן צלייה ייעודי להכנת דגים, בשרים, עופות צלויים, נתחי עוף וירקות, עם כוסית מובנית להוספת יין, מרינדה, בירה ונוזלים אחרים לשיפור הטעם. זאת בנוסף לרשת פונקציונאלית לצלייה, רשת מיוחדת לצליית דגים, תאורה סולארית, ועוד.

כתיבת תגובה