כך תשפרו את חווית הקמפינג שלכם

יש אנשים שבשבילם יציאה לטבע אחת לשבועיים או שלושה היא בגדר הכרח לנפש ולרוח, ואילו אחרים מסתפקים בגיחות פחות תכופות. מה שבטוח, השהייה בטבע היא חוויה המוציאה אותנו מהשגרה היומיומית, מנתקת לזמן מה מהמטלות והדאגות הרגילות, ונותנת זמן איכות עם בני משפחה וחברים.

את פסק הזמן הזה ליד הכינרת, במדבר, ביערות או ליד נחלים אפשר להעביר ברמות שונות של נוחות, והאמת – זה ממש כיף לשדרג עוד קצת את החוויה עם פריטים חדשים. אז אם גם אתם רוצים לשפר את הקמפינג שלכם המשיכו לקרוא את הסקירה הבאה של כמה מוצרים חשובים: כירת גז ניידת, גזיבו, עגלת נשיאה לקמפינג ואוהל טוב.

גזיבו – כי הצל חשוב

יש מקומות בטבע שבהם קיימת הצללה טבעית, או במילים אחרות – עצים שניתן לשבת מתחת לענפיהם או למתוח רשת צל. אולם יש מקומות רבים שבהם ההצללה הטבעית אינה מספקת, או לא קיימת בכלל – כמו הים. אז כדי לארגן מחנה קמפינג מוצל כדאי ללכת על גזיבו, המגיע בגדלים ובעיצובים שונים אך העיקרון דומה: ארבעה מוטות בדרך כלל תומכים בתקרת בד ומספקים הצללה נעימה, נאה לעין, עמידה בפני קרינה ורוח (בלי להגזים כמובן…), ותחת המבנה הזה שקל ופשוט להקימו לבד אתם מעבירים את השעות החמות.

עגלת נשיאה ניידת – כי גם הגב שלכם חשוב

אם אתם חובבי קמפינג בוודאי מוכרת לכם הסיטואציה הבאה: בין החניה ובין המקום שבו החלטתם להתמקם יש כחצי דקה הליכה ואפילו יותר. אז עכשיו צריך להתחיל עם הנגלות בין הרכב לזולה, על כל המשתמע מכך מבחינת הטרדה, ההזעה וכאבי הגב – ועוד לא דיברנו על הפירוק והחזרת החפצים לרכב. אז עגלת נשיאה ניידת פותרת לכם את העניין באלגנטיות ובמחיר סביר לגמרי, ומקטינה מאוד את הטרחה והמאמצים שמלווים את ההתמקמות בטבע.

כירת גז ניידת – לבשל בניחותא

משקאות חמים ובישולים הם חלק בלתי נפרד מהקמפינג ורבים מאיתנו אוהבים את ההתעסקות הזו. יחד עם זאת, יש הבדל בין התעסקות נוחה ויעילה לבין עיסוק מטריד ומעצבן. כך למשל, למי שמחזיק גזיות מהסוג הפשוט עם בלונים קטנים צפויה התעסקות מרובה בהחלפתם לאורך הקמפינג, ברכישה של חדשים, בניסיונות לייצב את הגזיה מתחת לפינג’ן או לסיר – ובסופו של דבר היא לא באמת מתאימה לבישולים. מקסימום לקפה או לחימום מהיר של מזון מוכן.

לכן שדרוג חווית הקמפינג עובר דרך כירת גז ניידת שהינה יותר יציבה על הקרקע ונותנת בסיס לבישול. יחד עם זאת, גם הכירות הניידות המגיעות עם בלונים קטנים לא ממש מתאימות לבישולים ארוכים כי הבלון נגמר אחרי בישול ארוך אחד, למשל של אורז או פסטה. לכן עדיף ללכת על כירת גז ניידת עם בלונים יותר גדולים, למשל של 2.5 קילו, שילוו אתכם לאורך כל הקמפינג. הם אינם תופסים מקום נכבד בבגאז’, עומדים ביציבות על פני הקרקע ויכולים לשמש לבישולים מכל סוג. למעשה, סביר מאוד להניח שגם אם הרביתם לבשל בקמפינג עדיין תחזרו הביתה עם בלון שיוכל לשאת אתכם ביציאה הבאה לשטח.

שיהיה לכם אוהל טוב

אוהל הוא פריט חובה בכל קמפינג הכולל שהיית לילה, אבל יש הבדלים של “יום ולילה” בין האוהלים המוצעים בשוק. מומלץ להשקיע עוד כמה עשרות ואפילו מאות שקלים באוהל שיכיל את כל המשפחה בנוחות רבה, עם גובה מתאים גם למבוגרים, ושיהיה מאוורר היטב ועמיד מאוד – החל ברמת הרוכסנים, דרך עמידות לרוחות ועד אטימות בפני גשם. אוהל כזה יהפוך לא רק למפלט הכרחי בלילה אלא גם יהיה “בית” שנעים וכיף לשהות בו בשעות היום – בין אם למנוחת הצהריים שלכם, או לשעות משחק של הילדים.

מגוון מוצרים נוספים לשיפור חוויית הקמפינג שלכם

למעשה, קמפינג הוא עולם ומלואו של מוצרים ותמיד ניתן להשתדרג בעוד פריטים וציוד שמשפרים את איכות החיים בטבע. כך למשל, שולחן אלומיניום מתקפל וקל משקל הוא ללא ספק קנייה נכונה עבור משפחות וחברים שיוצאים לחיק הטבע בהרכב מלא, ולא רוצים להשאיר על הקרקע את המזון הסגור או לאכול ארוחות בתוך שכבת אבק. דוגמא נוספת היא כיסאות נוח מתכווננים שמקנים את רמת הפינוק הטובה ביותר, הרבה מעבר לכיסאות הרגילים, וממש ניתן להירגע ולהירדם עליהם בכיף. ומעבר לכך ישנם עוד פריטים מומלצים וחשובים, ביניהם אוהל חוף בפתיחה מהירה, ערסל ישיבה לקמפינג הנתלה מעצים, כיסאות מתקפלים עמידים בסגנון כיסא במאים, ועוד.

כתיבת תגובה